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오리슨 W. 마던의 판매
CONTENTS
디즈비즈북스
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Orison Swett Marden
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2021-08-11
34
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세상의 모든 지식 도서관
COVER
CONTENTS
CHAPTER I. THE MAN WHO CAN SELL THINGS : 판매를 할 수 있는 사람은?
CHAPTER II. TRAINING THE SALESMAN : 판매 교육
CHAPTER III. THE MOST IMPORTANT SUBJECTS OF STUDY : 핵심주제
CHAPTER IV. MAKING A FAVORABLE IMPRESSION : 좋은 인상 만들기
CHAPTER V. THE SELLING TALK OR “PRESENTATION” : 매력적인 프리젠테이션
CHAPTER VI. THE APPROACH AND EXPRESSION : 접근과 대화하기
CHAPTER VII. THE ABILITY TO TALK WELL : 말 잘하는 능력
CHAPTER VIII. HOW TO GET ATTENTION : 관심 유도 방법
CHAPTER IX. TACT AS A FRIEND-WINNER AND BUSINESS-GETTER : 이기는 전술
CHAPTER X. SIZING UP THE PROSPECT : 잠재고객 확대하기
CHAPTER XI. HOW SUGGESTION HELPS IN SELLING : 판매제안하기
CHAPTER XII. THE FORCE OF CHEERFUL EXPECTANCY : 상상의 힘
CHAPTER XIII. THE GENTLE ART OF PERSUASION : 설득의 기술
CHAPTER XIV. HELPING THE CUSTOMER TO BUY : 구매지원하기
CHAPTER XV. CLOSING THE DEAL : 판매 마무리하기
CHAPTER XVI. THE GREATEST SALESMAN—ENTHUSIASM : 최고 영업사원을 만드는 열정
CHAPTER XVII. THE MAN AT THE OTHER END OF THE BARGAIN : 협상
CHAPTER XVIII. MEETING AND FORESTALLING OBJECTIONS : 반대극복 및 예방
CHAPTER XIX. QUALITY AS A SALESMAN : 영업사원의 자질
CHAPTER XX. A SALESMAN’S CLOTHES : 옷 입기
CHAPTER XXI. FINDING CUSTOMERS : 고객발굴하기
CHAPTER XXII. WHEN YOU ARE DISCOURAGED : 슬럼프 극복하기
CHAPTER XXIII. THE STIMULUS OF REBUFFS : 거절의 자극
CHAPTER XXIV. MEETING COMPETITION: “KNOW YOUR GOODS” : 상담 경젱력 _ 상품을 알아라
CHAPTER XXV. THE SALESMAN AND THE SALES MANAGER : 영업시원과 관리자
CHAPTER XXVI. ARE YOU A GOOD MIXER? : 좋은 인간관계 만들기
CHAPTER XXVII. CHARACTER IS CAPITAL : 성격이 자본이다
CHAPTER XXVIII. THE PRICE OF MASTERSHIP : 마스터의 가치
CHAPTER XXIX. KEEPING FIT AND SALESMANSHIP : 세일즈맨십 유지
APPENDIX - SALES POINTERS